RENOVER prisen skaber stolthed i branchen

03. apr 2014

Et af de erklærede mål med stiftelsen af RENOVER prisen er at skabe stolthed omkring renovering. Og noget tyder på, at det er lykkedes, når man ser, hvordan sidste års vindere har taget prisen til sig og brugt den i deres markedsføring.  

På øverste billede er det entreprenørvirksomheden Juul & Nielsen, som kører rundt i varevogne, der tydeligt viser, at de vandt RENOVER prisen 2013.

Går man ind på Krydsrum arkitekters hjemmeside, er man ikke i tvivl om, at de er stolte af at have været arkitekter på vinderprojektet.Skærmbillede 2014-03-28 kl. 16.41.34

 

På Byggerimessen i Fredericia afslører et stort billede af Ryesgade 30, at Kingspan var leverandør af isoleringsmateriale til renoveringen.

Kingspan

 

Ingeniørvirksomhederne Falkon og EKOLAB skilter også på hjemmesiden med, at de har været rådgivere på vinderprojektet.

Skærmbillede 2014-03-28 kl. 16.33.02Skærmbillede 2014-03-28 kl. 16.28.59